Πολιτική επιστροφών και ακυρώσεων. Τι πρέπει να κάνω;

Επιστροφή λανθασμένου προϊόντος

Σε περίπτωση που το προϊόν που σας παραδοθεί είναι λανθασμένο (δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σας) μπορείτε να το επιστρέψετε πίσω, εντός 10 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, στη διεύθυνση: Περικλέους 98, Πετρούπολη, T.K 13231, υπόψη Τμήματος Επιστροφών.
Η επιστροφή λανθασμένου προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του προϊόντος δεν έχει ανοιχτεί ή αποσφραγισθεί, δεν είναι λερωμένη ή αλλοιωμένη, ή βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέραν της αρχικής του.
Αφού παραλάβουμε το προϊόν και πιστοποιήσουμε ότι είναι στην αρχική του κατάσταση, θα προχωρήσουμε στην αντικατάσταση του, με το επιθυμητό προϊον.

Ακύρωση παραγγελίας

H ακύρωση μιας παραγγελίας γίνεται δεκτή μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις:

Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να μην ολοκληρώσετε το τελευταίο βήμα και να διακόψετε αυτόματα τη διαδικασία παραγγελιάς χωρίς καμία επιβάρυνση.

Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε στο +30 2105068571 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας αφού γίνει έλεγχος των στοιχείων σας.

Εάν έχει ήδη γίνει η παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο +30 2105068571 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.